Add Me Follow Me Follow Me

Owyeah!!Oh April~~

Posted by Mira Rasidi | 01 April 2012 | 4 Comment

Huray!Huray!APRIL time.
Bulan yang paling ditunggu-tunggu cikmeera pada setiap tahun.Muahahah~~.Bukan tunggu nak sambot April Fool Okey.Ehek.~~.Ehem.Sudah Terang Lagi Bersuluh dekat Header Cikmeera tu.Apa?Apa?Gadis April kan....~~So kalau nama blog kite pown gadis APRIL faham-2 jelah yee.Yang tak faham tuh,buat-2 faham jer.KhihKhih.Oyeah..!Bulan April adalah bulan kelahiran cikmeera...Hihih(Jangan lupa bagi hadiah okey.Euwww...KehKeh)

Walawehhh!.Cikmera macam tak percaya jer yang genap 18 April ni,cikmeera dah betukar kepada Sweet 20.(Dah 20-an dah aku  ni yerk).Calon suami pown takda lagi,,Muahahha.Gatal betol.Gurau jerp.Am stil young okey.Kahkah.Tolak jauh-2 dulu untuk fikirkan pasal calon suami ni.Grr~~

Ohyee...Bersempena bulan April adalah bulan kelahiran cikmeera,Cikmeera ingat nak berkongsi tentang rahsia kelahiran individu yang lahir pada bulan April sebagai santapan tatapan untuk saya-saya yang lahir pada bulan April & Kamu-Kamu mengikut kajian daripada Dr.Fadzilah Kamsah.Aha.Kenalkan?Kenalkan?~~Beliau adalah  salah satu motivater yang paling cikmeera minati+ketat-2~~ dengan cara penyampaian motivat nyeer..:)).Best ooOO..dia bagi motivat.I Loike.^_^.


Okeyh...Layan...>>>


APRIL
  • Sangat aktif dan dinamik.
  • Cepat bertindak membuat keputusan tetapi cepat menyesal.
  • Sangat menarik dan pandai menjaga diri.
  • Punya daya mental yang sangat kuat.
  • Suka diberi perhatian.
  • Sangat diplomatik (pandai memujuk ).
  • Berkawan dan pandai menyelesaikan masalah orang.
  • Sangat berani dan tiada perasaan takut.
  • Suka perkara yang mencabar, pengasih, penyayang, sopan santun dan pemurah.
  • Emosi cepat terusik.
  • Cuba kawal perasaan.
  • Kecenderungan bersifat pendendam.
  • Agresif dan kelam kabut dalam membuat keputusan.
  • Kuat daya ingatan.
  • Gerak hati yang sangat kuat.
  • Pandai mendorong diri sendiri dan memotivasikan orang lain.
  • Berpenyakit disekitar kepala dan dada.
  • Sangat cemburu dan terlalu cemburu

#Yang lahir pada bulan April tu....Ada salah satu seperti yang disenarai di atas?HikHik.Fikir-2kanlah....


P/s:Siapa yang lahir pada bulan April kat sini?Komen...komen..
Korang2.Jom celebrate birthday sekali?..Nak tak?Nak tak?>___<..

4 comments:

MISS ALYA HANAZIE said...

oh yeah..oh yeah!!! bufday kite pon bulan april..only one day after kak meera funye besday,..jum sambut same2!!! aummm aumm.. :3

hazdnul said...

ouh..hye kak.. befday saya pon bulan april..tolak 10 ary je dri akak.. means lagi awal..jom celebrte sme ^_^

Cikmeera said...

@MISS ALYA HANAZIEJom2....^ ^....yunk:))

Cikmeera said...

@hazdnulyeke?....okeyh2..jom kita smbot seasme yer skali dgn alya hanazie juga..^ ^.......Jom2..hehe