8 Air Terjun Tercantik Di Dunia~~

Posted by Mira Rasidi | 05 April 2012 | 6 Comment


“Dan Kami turunkan air dari langit menurut suatu ukuran, lalu Kami jadikan air itu menetap di bumi, dan sesungguhnya Kami benar-benar berkuasa menghilangkannya. Lalu dengan air itu, Kami tumbuhkan untuk kamu kebun-kebun kurma dan anggur, di dalam kebun-kebun itu kamu perolehi buah-buahan yang banyak dan sebahagian dari buah-buahan itu kamu makan.”

 Surah al-Mu’minun (18-19).


8. Air Terjun Ramona, Amerika Syarikat



7. Air Terjun Iguazu,Terletak antara Brazil, Paraguay, dan Argentina



6. Air Terjun Detian,Vietnam



6. Air Terjun Victoria,Terletak antara Zambia dan Zimbabwe, Afrika Selatan



4. Air Terjun Havazu, Amerika Syarikat



3. Air Terjun El Nicho, Kuba 



 2. Air Terjun Angel, Venezuela



 1. Air Terjun Niagara, Terletak antara Amerika Syarikat & Canada





P/s:YEPPY! Lepas ni kalau nak buat sesi gossip pasal air terjun.Tak dah lah duduk dekat belakang +tolong jadi pendengar yang setia jer kan.Sekurang-kurangnya dapatla bagi list air terjun yang kita tau.~~Heheh...Betol tak?Betol tak?Awesomelah.....!^ ^
Sungguh Indah Ciptaan Allah  SWT kan?:)))



Sumber:Google

6 comments:

hazdnul said...

suhanallah..cantiknya..suke2 ^_^

Cikmeera said...

@hazdnulItulah sis^ ^...Chantekkan?....:)))

ciksukaberangan said...

subhanallah.. Ya Allah.. cantiknye.. pelangi tu pun ada dekat pic no empat... :D

MISS ALYA HANAZIE said...

santek..santek.!!! :3

MeeraGadisApril said...

@MISS ALYA HANAZIEchantek kan?kalau berkelah smbil mandi-manda best nih..heheh^ ^

Aina Sofea said...

Subahanallah !! Huhu.. Cantikk and awesome ! Tk thu nak kate mcm mna ! Memang awesome ! (yang air terjun ramona tu namanya mcm penyanyi Ramona Azween jerk , hehe)