Add Me Follow Me Follow Me

Segmen Blogwalking by Azimah Zulkifli

Posted by Mira Rasidi | 18 March 2012 | 1 Comment
Nak join jugak?KLIK Image di atas.

Nampak Banner di atas?
Bila dah ada banner2 ni apa lagi?Menunjukkan yang cikmeera join segmen lagi la.Keke.Tetiba pulak  pukul 2 3 pagi terasa macam nak join segmen bila ternampak jemputan dari   Azimah Zulkifli.^ ^

Syarat-syarat nak join pown tak adalah susah sangat,So.Dengan mood yang terasa nak join.,teros join..
Ha cepat.Ada sape2 yang nak cikmeera join segmen lagi?Tinggalkan links korang.Mood nak join segmen tahap 100% sekarang ni.Heheh

 Baiklah.Nak tag dekat sape yerk?Dekat kamu boleh NabilaOlala?Hehe.Jom kita ramai2 join segmen ni sebelom tarikh tutup pada 22 Mac 2012 ni.

1 comment:

iema ツ said...

thanks cik meera sebab join :)