# Doa bertemu Jodoh (Untuk Wanita)

Posted by Mira Rasidi | 01 May 2013 | 3 Comment

Assalamualaikum...

Okeyy... Tak tahu apa motif sebenar-benarnya Meera nak sharing is caring dengan korang .. ahahak..

Tapi yang pasti nih  doa bertemu jodoh untuk wanita. Dan bukanlah doa makan ataupun doa buka puasa yee. Okey faham dekat situ. Tak bagi tahu pown korang dah tahu.. Okk Fine!! Grrr
Actually macam manalah meera dapat doa nih kan..?? Yela kejap-2 tadi  jee singgah dekat blog Princess Syazliyana. Jadi agak tertarik pulak dengan doa nih..kehkehkeh..


Insyaallah.. Lepas nih akan aku cuba amalkan doa ini.. Moga-2 Allah mempertemukan jodoh yang terbaik untuk kita. Siapa yang tak nak memiliki imam yang boleh membimbing kita sesempurna mungkin iya tak?? 
*Wah.. Penuh perasaan jugak  kata-2 kat atas tuhh* 

Thanks banyak-2 kepada http://st0ryab0utprincess.blogspot.com .. Sebab share yee.. Nih jugak ilmu & pengetahuan. ^^V







3 comments:

Nurrul said...

Terima kasih sudi share :) sangat berguna..

tenku butang said...

good sharing .. thanx yunk!

done follow/singgah sini.. jom follow/singgah blog teman.. heee.. http://tengkubutang.blogspot.com/

klu minat kucen leh follow blog ni jugak.. =)
http://kucenkucenbelog.blogspot.com/

Mira MeeraiKiroro said...

okeyy aulls..^ ^