Freebies: Home,Older, Newer Super Cute.

Posted by Mira Rasidi | 02 December 2012 | 6 Comment

Assalamualaikum.


 Hari nih Meera tak ber-aktiviti terlalu "energetic". Just mengadap lappy yang kiut miut nih then create freebies dekat korang. Ohyeah. Semalam freebies hari ni pun freebies. Huwah! Sungguh rajin  Meera Rasidi Si Gadis April nih yup. *Pujian tak terlampau untuk diri sendiri*Puihh.Tak boleh belah itu.KuehKueh.

Kerajinan yang membuak-buak sampai terloya anak tekak ini telah membuahkan hasil sebegini. Jempot tengok, pilih, copy & paste yang mana sayangku suka yup..:).  Bagi yang tidak berkenan. Anda tidak dalam senarii. TQ.:)

Home Button




Older Button



Newer Button



Cara untuk dapatkan URL Image:- Pergi kepada button yang diinginkan>Klik Kanan> Copy Url Image
----------------------------------------------------------------------------------------
PERHATIAN: Jika warna yang disediakan tidak memenuhi citarasa, anda boleh membuat tempahan warna. Hanya RM 2 dikenakan untuk ketiga-tiga button Home,Newer, dan Older. 
Malah,anda jugak boleh membuat tempahan button dari Meera Rasidi dengan harga serendah RM 2.(Bergantung kepada button yang korang nak dan design nyer ler yup.Boleh bincang-bincang).  Hal ini kerana Meera Rasidi akan menerima tempahan button dan cursor secara kecil-kecillan. BAYARAN melalui topup diterima. SEBARANG  pertanyaan boleh PM Meera di https://www.facebook.com/pages/Belog-MeeraSiGadisApril/122198587899360. TQ

6 comments:

hazdnul shafina said...
This comment has been removed by the author.
Unknown said...

Comel ! Suke suke suke !

1327 said...

Ambik 1 tau ^^

Little Milyy Shop said...

saya amik kaler pink tau :D

Unknown said...

Take 1 ok

Beeha Azman said...

saya amik kak freebies ni. comell :))