"Galaxy Y Hello Kitty"-Lets Party

Posted by Mira Rasidi | 30 November 2012 | Comment


Hah. Hah. Jangan nak tertonjol biji mata  tengok Galaxy Y Hello Kitty tuh. Peminat tegar hello kitty pulak jangan nak nafikan yang korang  tak menjerit sampai meroyan  sebut nama Galaxy Y Hello Kitty yer. Meera tahu memang sangatlah kiut & super duper comel.

Iyeee. Inilah keluaran khas dari Samsung  kepada para peminatnya. Dan dah tentu-tentunya keluaran yang comel nih bakal membuat para penggemarnya berpusu-pusu mendapatkan  keluaran limited edition nih. Siapa tak suka dengan kualiti yang ada dekat setiap jenama keluaran Samsung. Betol tak?  *Meera pown salah seorang satu pengguna tegar samsung. Memanggg berbaloi Okeyy:).

Buat pengetahuan anda semua ,sempena  pengeluaran Samsung Galaxy Y Hello Kitty, satu  BFF Party  akan diadakan Sabtu ini bertempat di GSC, Pavilion bermula pada jam 2.30petang-7 petang. So. Rasanya  masih ada peluang untuk anda turut serta dan dapatkan Eksklusif Pass . Pelbagai events yang bakal diadakan di Launch Party nih nanti.Bukan itu sahaja. Anda jugak berpeluang memenangi hadiah yang menarik lagi tertarik okey. Salah satunya adalah 'handphone'. . Woooo...Interesting kan? Apa lagi... Lets join it!:))


Untuk turut serta,.Boleh pergi ke-->https://www.facebook.com/samsungmobilemalaysia/app_551679631513029 . Macam-2 ada. Nak join contest dan menang hadiah pown boleh. Hanya klik di link sahaja.


P/s:Cepat. Cepat. Sebelom terlambat.^__^

No comments: