Add Me Follow Me Follow Me

Watching Nada Cinta Last Episod...

Posted by Mira Rasidi | 28 September 2012 | 1 Comment
Story:

Now.., Meera  tengah layan Nada Cinta Episod Akhir @ Astro Ria. Fuhhh. Punya lama tunggu final episod drama nih. Sampaikan tiap kali tonton  Drama nih., tertanya-tanya bilala final episodnya. Nah! Hari ini harinya. Hehek. Memang lama betul drama nih bersiaran kan?? Entah-2 ada makcik-2 akak-2 kat luar tuh dah boring dah tengok drama nih. Tambah-2 pulak bila tengok watak Nia dan kuncu-2 yang memang boleh buat semua orang rasa nak baling jer apa yang hado kat depan mata kat muka dorang ...Muahahaha.


Tapi. Yang bikin semangat orang nak tengok drama nih gara-gara hero-2 drama nih yang sesedap mata memandang belaka. Betol tak ?Betol tak?  Wahai Gadis-2, Jangan nak nafikan okey.Hahahak. Apapun. Drama nih memang jadi tontonan rama okey. Mungkin disebabkan jalan ceritanya yang membuatkan penonton tak nak lari dari TV masing-2. Hehe.

Harapan---> Sememangnya mengharapkan drama nih Happy Ending. Tapi Meera ada search pasal drama nih.. Dorang kata happy ending. Semuanya ke jinjang pelamin gitu kan... Okeylah tuh!!!


P/s: Okey olsss.....Selamat Menonton. Calobete!!!.Nantikan. Sinetron Benci Jadi Cinta.:)