Add Me Follow Me Follow Me

Berwajah Baru Bersemangat Baru

Posted by Mira Rasidi | 27 August 2012 | Comment

Assalamualaikum
Peace!^^V

Agak kayu rasa jari jemari ni bila dah lama tak hupdate blog kan. Idea yang bertimbun dalam kepala  "hotak" nih pown tetiba jadi kaku disebabkan dah lama tak menaip. 

So. Hari ini dengan penuh excitednya meera nak merasmikan blog meera yang dah berwajah baru nih. Kalau nak cakap pasal baru, hmmm takdalah berwajah baru mana pun. Ubah sikit-2 jer. Sekadar yang rajin.Kehkeh~~

Errrr........Dah alang-2 blog berwajah baru dah tentulah semangat baru nak hupdate blog pown berkoba-koba. Tambah-2 pula, terasa diri ini amat lama bebeno dah jadi "chipmore" kat blog nih. Sekejap ada sekejap takda.

P/s:Apa nak buat dulu nih yup?Nak hupadate blog ke?Nak blogwalking? Nak folow-mengfolow ke? Nak..........................Ah.! Banya bendanya aku nak buat..O_o
Orait Calobete.....!!!!


No comments: