Add Me Follow Me Follow Me

Antara Pulau Yang Tercantik Di Dunia

Posted by Mira Rasidi | 14 July 2012 | 2 Comment
Assalamualaikum.
Salam Ahad.:)

Entry kali ini meera nak kasi korang cuci mata sikit. Almaklumlah. Hujung-2 minggu nih, mestilah kita nak curi peluang nak restkan otak dan badan yang dok bekerja keras jer memanjang  tuh kan. Tak kiralah sama ada yang masih belajar ataupun dah bekerja. Masing-2 nak curi peluang . Betol tak? Betol tak?

Baiklah. Sebagai salah satu treament untuk korang menghilangkan segala kepenatan, kusut, stress bebagai tuh. Jom kita tengok pulau-2 tercantik di dunia nih. Manalah tau kot-2 kejap korang tengok teros pergi book ticket .Muahahah

Pulau Tahiti,French Polynesia
7900km dari Chile , 5700km dari Australia,4400km dari Hawaii, 

Pulau Fiji
Pilihan pelancong USA,Australia dan New Zealand

Pulau Maldive
 Terletak kira-kira 700 kilometer atau (435 batu ) ke barat daya Sri Lanka

Pulau Bora Bora, French Polysenia
Di bawah angin Kepulauan Society Polynesia Perancis

Pulau Bay,New Zealand
Digelar "The Edge Of The World"


P./S:Apa macam? Terpegun tak? Dah boleh cakap wonderful ke?kehkeh

2 comments:

*zafirah* said...

cantik2 semua:)
indah ciptaan Allah

hazdnul said...

subhanallah..cantiknya :D