Add Me Follow Me Follow Me

♥ Monyet.....^.^

Posted by Mira Rasidi | 04 May 2012 | 1 Comment
Hamboi title kat atas tuh...?  Monyet bebagai ko....Hahak.Yang pastinya meera bukannya nak story-mori pasal cinta monyet ke,cinta kera ke atau cinta king kong yup.Dahsyat sampai ke kera ke king kong jadinya.Ehek~~


-->Nak tahu apa yang cinta monyet?

Lai-2. Sesama baca lirik lagu kat bawah nih.Maybe boleh makan cili lepas tuh terasa kepedasannya.Kehkeh~~Actually lagu nih meerasigadisapril nih yang tulis tau .Itu pown bila  dah dengar berkali-kali dekat youtube.HuaHuah.~~-->Iye-2 jer ko nih.Ingat ke dah tukar karier dah.
Hahak~~Maaf tak kelakar pown.
Kesimpulannya,lebih kurang copy paste jugaklah..^ ^

Wah..Terbaik lagu dari Goliath Band nih....Thanks kepada my Bff sebab mula-2 pedengarkan lagu nih kat meera ..Haha.Memang terasa abang-2,kakak-2 adik-2 yang pernah berC.I.N.T.A. M.O.N.Y.E.T dulu.-->Eh~~Meera jugak kah?HAHAK.No Komen...



Brrrrr>__<...Untuk mengelakkan korang daripada nak termuntah sebab baca mukadimah yang hampir panjang berjela-jela,Jom intai-intai liriknya..--->
------------------------------------------------------------------------------------------------
Cinta Monyet by Goliath
 Dulu waktu umurku belasan tahun sudah
Aku pernah ingin merasakan apa itu cinta
Tapi ku tak tahu bagaimana 'tuk memulai
Kadang ada perasaan yang tak bisa kujelaskan
Lirik sini lirik sana oh senangnya

Aku suka dia sama dia juga suka
Tapi kenapa sih mama bilang kalau ini cinta monyet
Oh padahal hatiku sering deg-degan
Saat ku dengan si dia iyih masa cinta ini cinta monyet

Tapi ku tak tahu bagaimana 'tuk memulai
Kadang ada perasaan yang tak bisa kujelaskan
Lirik sini aku coba lirik sana oh senangnya

Aku suka dia sama dia juga suka
Tapi kenapa sih mama bilang kalau ini cinta monyet(nyet)
Padahal hatiku sering deg-degan
Saat ku dengan si dia iyih masa cinta ini cinta monyet

Aku suka dia sama dia juga suka
Tapi kenapa sih mama bilang kalau ini cinta monyet
Oh padahal hatiku sering deg-degan
Saat ku dengan si dia iyih masa cinta ini cinta monyet
------------------------------------------------------------------------------------------------


***Bagi yang belom pernah dengar lagu nih,korang boleh tengok video nih--->









P/s:AHA.Dah dengar?Pernah dengar?^ ^..AHA...Hahah.Apa lagi tinggal komen sikit..Ngee~~









1 comment:

yaya c domo said...

hahak... cinta monyet...