Add Me Follow Me Follow Me

Lagu Bertuah Dalam Carta Blog Meera

Posted by Mira Rasidi | 17 May 2012 | 4 Comment
Ada yang bertanya dekat meera .Lagu apalah yang meera guna kat dalam belog meera nih. EHEK~~ Tak sangka. Ada juga yang sehati sejiwa,dua jiwa,tiga jiwa dengan meera nih....KehKeh. Okeylah. Dah ada yang bertanya tuh. Alang-2 meera bagi list teros kat korang lagu apa yang meera pernah guna & tengah guna.

Yeah~~. Lagu Bertuah Dalam Carta Blog Meera. Antaranya:
1.  FT Island Hello Hello Piano
2. AUDIO] 포지션 (Position) - Desperado-->Sorry bahasa campur jadinya.Meera tak tau tajuk sebenar.Hehe
3. [FULL] HTTG OST - Na Na Na [Track 6]
4. Astrid- Tentang Rasa
5. CN  Blue-Love Light
6. Melly Goeslow- Happy Butterfly-->Lagu yang digunakan sekarang & menjadi pertanyaan ramai



AHAH. Semua lagu nih korang boleh search dekat youtube jer erk. Semuanya ada dekat youtube. So. Tak perlulah meera nak bagi linknya kan. Just copy title lagu kat atas tuh. Pastu Paste jer kat kotak search youtube tuh. Nah! Tak sampai bape 2 minit keluar lah lagu yang korang nak tuh.^ ^.


Okey aullss..Itu sahaja. Senyum ^__^

4 comments:

hazdnul said...

suke lagu butterfly ni..best :D

Aina Sofea said...

sy pown ske lagu butterfly ni !! Best sgt !! (jenguk blog kak meera satt !)

MeeraGadisApril said...

@hazdnul::yeah..mmg best^ ^

MeeraGadisApril said...

@Aina Sofea::yezza...^ ^..silalah:))