Add Me Follow Me Follow Me

Yeah!My First Doodle.Keke

Posted by Mira Rasidi | 22 March 2012 | 2 Comment
Tetiba jer tadi,Kerajinan ala-ala tahap volume maksimum.Apa lagi.Bila kerajinan tiba-tiba dok melekat dalam badan ni,Mulalah buat sesi memproses otak kan.Kekeke
Nah!Hati mula terdetik otak mula dok proses(Apa aku mengarot ni ha?Err..!) sambil berkata," Lukis Doodle Cepat..Lukis Doodle Cepat...."Muahahah

Actually,Dalam bab-bab doodle ni,cikmeera memang tak pernah mencuba.Pernah simpan niat.Tapi masa tu cikmeera stil terumbang-ambing pasal doodle.Natang apa doodle pown cikmeera taktau..(Tengok?Kesiankan?Doodle pown tak tau.:(()Kahkah

Nowadays,Cikmeera dah faham sikit-sikit pasal doodle.Kehkeh(Ishhh..Ishhh)..&.Mulalah tergedik-gedik nak lukis doodle kan.Hmm.Setelah beberapa saat,beberapa minit,beberapa jam,Inilah hasilnya..^ ^

Tara!!!!!!Ram!...


Maaf yerp.Doodle kite comot-comot.Tak sechantek doodle kamu.Hehe.Saya budak baru belajar...


P/s:Korang.Korang.Jangan lupa komen doodle cikmeera yerk.Komenla,nak komen apa pown erk.
Komen dari korang sangat penting untuk cikmeera perbaiki doodle yang tak seberapa ni..ngee^ ^

2 comments:

nur_za said...

ok la tu ..jdi juga muka..hehe

Cikmeera said...

@nur_za
haha..thanks dear..idong plak xdek,,kehkeh