1000 Persoalanku....Telah terjawab dengan 1 Jawaban~~

Posted by Mira Rasidi | 29 March 2012 | Comment
Hello peeps!
Korang tahu tak semenjak dua menjak ni macam-macam persoalan dok lari-lari dalam kepala hotak cikmeera ni...Hmm.Bila dah fikir ala-ala rojak buah tu,Macam inilah jadinya..

Eeuww...Cikmeera dah jadi macam lelaki kat atas tu...-_-Moody jer memanjang.

 
AHA.Kenapa buat cikmeera sampai macam tu yerk?Apa yang dok fikirkan sangat tu..Ha?

Chorp..Chorp...~~cikmeera nak jawab ni...

Ini semua disebabkan terlalu ternanti-nanti keputusan dari MPM.Hah.MPM?Apa tu MPM?
Majlis Peperiksaan Malaysia lah.Hihi.
Emm.Baru2 ni cikmeera ada memohon  semak semula keputusan peperiksaan .Alah,Tak semak semua pown.1 Paper jer.Manalah tau kot-2 boleh jadi A+++ ke kan.Muahahaha.
(Amboi!Ko cikmeera bukan main nak A+++.Ntah2 ko yang buat silap time exam hari tu). Khihkhih.

Tapi..Tapi...Tak salah kan kita mencuba?Betol tak?Betol tak?.Iyelah.Perasaan nak buat semakan semula semakin meluak-luak bila dapat sokongan positif dari orang-orang sekeliling.Ehek.Bila dah dapat sokongan yang direlakan tu,teruslah download borang dekat Laman Web MPM.Oishh.Time Nak hantar borang hari tu pown,agak gelabah gulana jadinya.Mana tak gelabahnya.,cikmeera baru sedar yang tempoh permohonan  tinggal 4 hari lagi.Dahla kena pos.Takot jugak borang tu sampai selepas tarikh yang ditetapkan tu kan.Langsung dorang tak terima.

Walau apapown, Tak bermakna yang cikmeera cakap cikmeera tak bersyukor dengan keputusan yang cikmeera dapat tu.Cikmeera bersyukur dengan segala yang diberikan oleh-Nya.Seperti mana yang kita usahakan,Seperti itu jugaklah yang kita terima.Betol tak?^ ^.Even,keputusan yang diterima nanti tidak berubah apa-apa pown.,cikmeera tetap menerima dengan hati terbuka.Ngee~~.

But.........Yang buat cikmeera  jadi tak tenteram, bila cikmeera stil tak dapat keputusan semak semula tu sedangkan tempoh permohonan ke UPU berakhir pada 2 APRIL ini.So.Tadi cikmeera ambil keputusan untuk roger-2 MPM.Iyelah.Kalau tak tanya,takot sesat jalan pulak kan.Manalah tau akan effect pada permohonan UPU ke apa ke kan.

Ahak...Yeppy! Bila dah call dorang muka terus bertukar macam ini...


Terasa lega+lega+lega=lega bila dah dapat jawapan dari pihak dorang.Err..Cepat betol tau pihak MPM bagi jawapan.Just bagi no Ic terus dorang boleh detect...^___^

Oyey!Pihak MPM kata permohonan cikmeera sedang diproses.Cikmeera boleh memohon terlebih dahulu UPU.Sekiranya ada perubahan paper yang cikmeera buat semakan semula tu,Cikmeera boleh buat rayuan semula permohonan  UPU.Orait.Rasa lega bila madam MPM memberi jawapan begitu.(Harap Maaf!Tidak dapat dikenal pasti namanya)Hihi .Kiranya,tak adalah rasa ragu-ragu lagi nak apply UPU kan.HikHik.

See....!Dengan meringan-ringankan mulut jer..,Segala yang susah semuanya menjadi senang..& Yang Pastinya 1000 Persoalan yang bermain diminda cikmeera telah terjawab dengan 1 jawaban yang padat lagi mutakhir.Huhu.Huray!Bernafas dengan lega.:)))


P/s:Calobete!!!

No comments: