Oh! Vanilla Coklat....

Posted by Mira Rasidi | 07 February 2012 | Comment
Assalamualaikum ....
Peace Yo!

Korang.Cik meera nak tanya ni,...Bole tak???Alah.Bole jela erk.Hehehe.Korang...,korang..,Follow tak drama Vanilla Coklat?.Alah...yang setiap hari Selasa,jam 9 mlm di tv 3 tu...ha,ingat tak..?

Owk bagi yang tak berapa nak Pick Up drama apa yang cik meera maksudkan tu...
Ni ha....


Watak heronya dilakonkan oleh  Aiman Hakim Ridza(Aiman Mentor 5) seorang yang kacak & sentiasa kelihatan cool.Watak heroinnya pulak, dilakonkan oleh  Izara Aishah.Seorang yang  cute-miut & berdarah kacukan.. Bukan tu jee taw,Ikram Dinzly merupakan pelakon yang bole dikatakan sudah lama dalam industri lakonan yang sememangnya menjadi kegilaan wanita turut berlakon dalam drama ni...Hmm.Cik meera memang da jatoh cinta dengan drama ni la ollsss....heheh



Owk olllsss.....,Jom kita tengok sinopsis drama ni jap:>>>
Drama Vanila Coklat mengisahkan tentang kisah pelajar lelaki dan perempuan yang saling membenci antara satu sama lain. Namun atas permintaan keluarga, mereka dipaksa berkahwin tanpa rela. Akan tetapi sebelum perkahwinan berlangsung, mereka telah menetapkan satu perjanjian selepas enam bulan berkahwin, mereka akan bercerai dan mengikut haluan masing².

Selepas itu, apakah yang akan berlaku ? Adakah mereka akan jatuh cinta ataupun terus membenci diantara satu sama lain dan seterusnya memutuskan untuk bercerai ? Jadi sekiranya anda ingin menetahui kebenarannya. Jangan ketinggalan untuk menyaksikan drama ini yang akan dipaparkan bermula pada setiap hari selasa pukul 9 malam bermula 20 December ini.

Hmm..apa macam dengan sinopsis nya?Nampak macam bestkan?..Drama ni bercorak komedi romantik...So,ketawa...ketawa...& ketawa....hehehe
Ha apa lagi, jangan lupa menonton Drama Vanilla Coklat Slot Lestary TV3(Episod 8) pada jam 9 malam ni yee....

Bagi yang tak sempat nak menonton drama ini pada setiap hari selasa,jam 9 mlm di tv 3 tu,korang follow jee dekat youtube or tonton.com.my yee..




Ok.Selamat Menonton.^ ^

No comments: