Add Me Follow Me Follow Me

Rindu dekat Si Penmel.Di Mana KO???

Posted by Mira Rasidi | 19 January 2012 | 2 Comment
Assalamualaikum reader,,,Korang buat apa tu?Da bekfast ke belom...?

Uishhh,tetiba di waktu pagi yang agak mendung sebab nak ujan ni, cik meera teringatkatkan Si Penmel.....Da berape hari da dia ilang taw...

Manala ko pegi penmel......???
Tak rindu kat aku ke....???
Kita selalu bersama-sama walau jua di mana kite berada.Di mana ada aku,di situla ada ko yang sentiasa menemani aku.....
Sekarang ko da ilang,aku nak buat apa pown tak berapa nak menjadi....
Ntah makan ke tak ko ni....,
Nanti kalau jumpa ko,ntah-ntah da jatoh saket . ..
Adohai !nak kene bawak pegi klinik pulak tu, berubat.
Aku ni bukannye kaya sangat.
Takpe2 ubat ko aku da sediakan kat umah tu....,


Oh Si Penmel...
Balekla .....!!ssuuppp..ssuuppp
Aku janji takkan abaikan ko lagi...
Takpe2 kalau ko tak nak balek,aku cari ko nanti erk???
Aku tau ko merajuk ngan aku kan?kan?
owkla.....owkla.....aku carik ko laa.....



PERHATIAN!!!
Bagi sesiapa yang ternampak si penmel cik meera tuu,cepat2 inform kat cik meera iye.Cik Meera takot dia jatoh saket nanti....dia tu kadang bukannya sihat sangat.Kadang-kadang kena bawa pergi treatment la..apa laa....



Ciri-ciri Si Penmel Cik Meera:
1.Badan dia warna biru
2.Kepala warna silver
3.Dia pakai scarf warna silver jugak...

Tolong cari yee,all................Cik meera rindu giler kat dia......


Kalau korang tak boleh bayangkan ciri-ciri yang cik meera bagi tu,ni cik meera bagi pic dia sekali.Senang sikit untuk korang tolong cari ...

Ni ha pic dia....,
Kalau da jumpa,roger-roger kat cik meera erk.........










2 comments:

Hafyzah Anuar said...

akak mcm mana nak buat kat bawah sekali tu?yang ada perkataan terima kasih tu..tolong reply mesej nie~i ned your help~^^

ameerasidi said...

owh kat footer 2 erk??akak guna photoshop jee cayunk....juz edit....
da siap edit,masukkan dlm belog jee..^ ^..adek nak tau ape erk?cara letak dekat footer ke,
or image nyee?hehe