Sketch Art by Mirasidi

Posted by Mira Rasidi | 24 October 2016 | Comment
Dengan skill sketch yang ada time belajar pendidikan seni masa form 3 dulu- dulu, aku gunakan skill yang cepe'eekkk tuh untuk sketch muka orang.  So pleaselaa jangan aspect more dari aku. Sebab aku buat ni just suka-suka. Sebab i love to do it, bila mood nak lukis membuak-buak. Hmmm. But bila takda mood, orang lidi lah jawab dia, kalau kau mintak aku lukis.



Berapa punya lama tinggal zaman melukis. Aku mula dapat 'nur' nak sketch bila lukis muka budak ni. Hahah. Lama dorh tinggal zaman-zaman lukis gunung, burung huruf "M", sawah padi bagai tu. Hahaha. Tetiba dapat "nur" nak lukis balik masa kaki tengah patah riuk tempoh hari. Bosan punya pasal, nak pergi jimba, mak tak bagi. So aku pergunakan budak ni. 


Then next... dah mula ada mood nak sketch......









No comments: