Drama Terbaru Lakonan Randy Pangalila & Elfira Loy

Posted by Mira Rasidi | 15 June 2012 | Comment
Sape yang tak kenal dengan jejaka hensem yang pernah bergandingan dengan Elfira  Loy dalam Telefilem BIAR MIMPI SAMPAI KE BINTANG tuh?Cer habaq mai?.Grrr~~Semestinya remaja-2 kat luar tuh confirm kenal dia kan?Kan? Jangan nak nafikan  or noktah berbagai yer.Huah.Huah.

Sebelom telefilem ini ditayangkan, sememangnya  jejaka hensem ini pernah berlakon dalam beberapa Sinetron Indonesia yang pernah ditayangkan di Malaysia. Antaranya Cinta Fitri, Cinta Kirana,Cinta Melody dan yang terbaru tengah dok sibuk ditayangkan dekat Astro Ria tuh, Nada Cinta.Aissh.Famous cite nih. Family Meera. Jiran sebelah rumah Meera .Jiran sebelah rumah  Jiran Meera semuanya layan cite nih.,Keh-2

Eh tak keluar topik pulak. Sorry. Terlebih sudah!Muahahaha

Actually . Entri kali ini Meera nak promo drama  bersiri terbaru berjudul Dalam Hati Ada Taman yang bakal ditayangkan di Astro Ria sebanyak 13 Episod tak lama lagi. Seperti BIAR MIMPI SAMPAI KE BINTANG,dalam Drama ini,sekali lagi Randy Pangalila digandingkan kembali dengan pelakon kecik molek yang sedang meningkat naik  iaitu Elfira Loy.

Ahak. Bagi yang suka bebeno dengan Randy Pangalila & Elfira Loy, jangan lupa saksikan gandingan mereka dalam drama terbaru ini yup. ^__^. Dok jer depan TV tuh. Jangan nak merayap mana-mana atau buat kuih ketayap yup.KahKah.


Sebagai penutup untuk entri kali ini. Meera ada sediakan sedutan dari drama nih-->

No comments: